piątek, 25 stycznia 2013

Zaproszenia na każda okazję


Zaproszenia  i telegramy okolicznościowe to coś co robię na co dzień dla rodziny,przyjaciół i znajomych.Jeszcze niedawno sprzedawałam na allegro miałam swoje wzory wystawione ,ale coś hurtownie szwankują z materiałami, które wykorzystywałam do zaproszeń i nie mogę dostać ich w odpowiednich kolorach.Zaproszenia na różne okazje .To moje projekty, które wymyśliłam sama. W mojej głowie jest ich o wiele więcej ,ale czasu brak.Praca ,obowiązki dzieci dla mnie zostaje tylko wieczór .Wtedy zamykam się w kuchni- to moja pracownia i gdy wszyscy szykują się do spania ja  puszczam cichutko radio i mogę siedzieć do rana....mam cisze i mogę tworzyć.










 najczęściej zamawiany wzór ten poniżej
,,FINEZJA"































1 komentarz:

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...