sobota, 2 lutego 2013

KURSIK NA OZDOBNĄ RĄCZKĘ DO KOSZYCZKA

Witam!
Dziś kończyłam koszyczek i pomyślałam sobie że zrobię trochę inny ,bardziej ozdobny a przy tej okazji podzielę się z Wami tym pomysłem.
Wygląda skomplikowanie ,ale nie jest tak źle.
W trakcie robienia rączki wpada się w rytm i dalej już idzie...
Zaczynamy ?

rączkę pleciemy osobno dodając rurkę prowadzącą zgiętą na pół
początek jest podobny do splotu podwójnego











 rączkę robimy dowolnej długości
 i tym sposobem dotarliśmy do końca ,środek owijamy


7 komentarzy:

  1. Super kursik, :) pozdrawiam i zapraszam do siebie origami-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna instrukcja :) moja mama teraz szaleje na punkcie tej papierowej wikliny <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kursik bardzo fajny . muszę też się nauczyć wyplatać . Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu la la :) Ale piękny uchwyt wyszedł;wygląda na proste w wykonaniu,zobaczymy jak będzie u mnie w praktyce ;) he he.
    Dziękuję Madziu za kursik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kursik, od dawna już go poszukiwałam, dzięki za udostępnienie :) pozwoliłam sobie link do niego umieścic u siebie w stronkach z prawej strony bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancki koszyczek z szałową rączką :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...