poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Bociek Jędrula

 
Dziś można powiedzieć że mamy dawno oczekiwaną 
wiosnę .Niedawno Ania K.na FB zachwycała się bocianami,  które przelatywały nad jej domem . Podłapałam pomysł w locie i urodził się się wcześniak-bociek .
Ogólnie mówiąc dostał przydomek JĘDRULA


Już prawie gotowy
a to Jędrula w realu
Tra la :) Sesja zdjęciowa z każdej strony


 skrzydła wyplecione i oklejone piórami
 Nogi usztywnione drutem ,choć miałam trochę problemów z równowagą w końcu na jednej nodze stać to sztuka





 żabcie ceramiczne wpadły mi w ręce przez przypadek więc je podrzuciłam boćkowi


















 Jakl Wam się podoba mój JĘDRULA?




17 komentarzy:

  1. Czego to nie można wypleść z papierowej wikliny ...Jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny a te skrzydła go ożywiły,Jedrula jest na medal

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bociek, wygląda jak żywy. A sesja zdjęciowa wyszła wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam i szczęka mi opadła. Wyszedł rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. no no Magda rewelacja jak żywy super jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny,bardzo ciekawy pomysl :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko !! co za szał jeszcze takiego cuda nie widziałam jak żywy , kochana , ależ Ty jesteś zdolna bestia !! jestem pod wrażeniem , no gratuluje talentu i kreatywności , bardzo , ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł i wykonanie ,a nazwa dla bociana jest bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudny!!! Nie spotkałam się jeszcze z wyplatanym bocianem ;) Nie moge wyjść z podziwu ;) i te skrzydła ;) Wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest genialny,a te żabki u jego stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, w tym roku zamawiałam u Ciebie 4 króliki ma wielkanoc i wózek:)
    a dziś mam sama bloga i robie albo probuję robić decupage:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    Kinia KI http://dekupagekinii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny, cudowny tak mi się spodobał ze chyba odgapie i sprobuje zrobić takiego Jedrule

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja ale niesamowity-ależ talent zazdroszczę i pozdrawiam ,-);-);-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...