środa, 29 maja 2013

Dzieciaczki z ręczników i z pieluszek


Baby Shower ciąg dalszy.Tym razem dzieciaczek z ręczników.
Nawet nie wiedziałam ,że będzie tak fajnie siedział jest stabilny a trzymajac go na rękach ma się wrażenie,
że to lalka. Zrobiony jest z dwóch ręczników : kąpielowego i ręcznika do rąk.
Jeszcze miał być nocnik ,ale go jeszcze nie kupiłam. :)























 A to już dzidziuś z pieluszek dla innej osoby z okazji narodzin.
W koszyczku są pieluszki a na nich leży sobie maluszek ,buziaka wydrukowałam ponieważ był słodki.







 Pa!!





5 komentarzy:

  1. Cudowne dzieciaczki, jestem nimi zachwycona. Będą wspaniałym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł na prezent,a bobasy wyszły ci rewelacyjnie-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu niesamowite, przed odwiedzeniam Twojego bloga nigdy bym nie wpadła na to, że z pieluszek można zrobić takie cuda ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bombowe dzieciaczki,super zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni:) Twoje cuda powaliły mnie na kolana:)) Jestem pod ogromnym wrażeniem, super! W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...