wtorek, 29 stycznia 2013

KURSIK NA WÓZEK Z PIELUSZEK



Witajcie!
 Dzisiaj robiłam na specjalne zamówienie wózek z pieluszek 
z okazji narodzin dziecka.
Ktoś pytał mnie wcześniej o wózek, a więc dzisiaj jest okazja spróbować.
 Mam nadzieje, że będzie to czytelnie pokazane 
starałam się :)
Nie mam przepisu na ilość pieluszek ,nigdy nie liczę ponieważ pieluszki mają różne wielkości i grubości .Dopasowuję po prostu do tektury rozmiar wózka.
Ten jest z 30 pieluszek ale trzeba się liczyć z tym że trzeba mieć całą paczkę najlepiej ok 54 szt.
........aha pamiętajcie!
  jak chcecie zrobić komuś prezent w postaci wózka kupujcie większe pieluszki tak ,aby ten wózek postał trochę i nacieszył oczy 
Wszystkie pieluszki są do wykorzystania dla dzidziusia
jedziemy...

POTRZEBNE BĘDĄ :

-pieluszki polecam HUGGIES (są grubsze)
-śpioszki,pajacyk,lub śliniczek
-krepowina do bukietów 
-klej na ciepło
-tektura 
 -gumki lub sznurek do związania pieluszek
-wstążki ,ozdoby ,kwiatki
wycinamy tekturę w zależności jakiej wielkości chcemy wózek 
moja miała 18cm x 28cm mniej więcej 
zwijamy pieluszki
związujemy gumką lub sznurkiem
 
 gotowe umieszczamy na tekturce
dużą gumką oplatamy wszystkie tak by ułatwić sobie wkładanie kolejnych 
...uf trochę trzeba się namęczyć bo uciekają
 budka dodana u mnie to 5 szt. (3 i 2)
na wierzch by budka miała ładny kształt kładziemy rozłożoną pieluszkę


mocujemy gumką do spodu wózka 


gotowe
teraz kółka -zwijamy rozłożoną pieluszkę




zwijamy ciasno gumką-gdy mamy większy wózek kółka muszą być proporcjonalnie do wózka, więc na jedno koło będą 2 pieluszki mi starczyły pojedyncze


wkładamy wózek na podwyższenie mniejszej objętości by łatwiej nam było założyć krepine
najpierw budka 
 sklejamy do dna
zamykamy budkę ładnie układając 


przymierzamy dół 
 umieszczamy sobie najpierw kocyk u mnie to śliniczek
teraz dół wózka  
kleimy wszystko z tyłu tu będzie kokardka przyklejona łączenie będzie mniej widoczne 


odwracamy wózek delikatnie i kleimy spód 




kółka owijamy krepą lub szeroką wstążką  


 przymierzamy kółka przed klejeniem


 w odpowiedniej szerokości
 kleimy i mocujemy na nich wózek
zdobimy dowolnie  




kokarda z tyłu maskuje łączenia 
przymiarka rączki ( tektura owinięta )  
 kleimy ostrożnie by klej nie wypłynął na pieluszki


ja zawsze dodaje buziaczka  




I GOTOWE!!!!
teraz w celofan i do dzidziusia 
Mam nadzieje że się podobało  :)
serwus!

22 komentarze:

  1. Witam serdecznie :) Cieszę się,że trafiłam na Twój blog :)Kursik jest rewelacyjny !!!Z pewnością kiedyś z niego skorzystam ;)Wózio super :) A teraz lecę zwiedzać resztę blogusia :)Pozdrawiam ciepło ;)***

    OdpowiedzUsuń
  2. superowy wózeczek, może skorzystam z kursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:) Bardzo fajny kursik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, dziekuję, dziękuję:):) bardzo mi się przyda Twój kursik, jeszcze raz dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukałam...szukałam i znalazłam :) Fantastyczny kursik:) Potrzebny na wczoraj :)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kursik bardzo przyda mi się barszo .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to jest fantastyczny pomysł :) Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wózeczek :) A gdzie kupić można taki obrazek maluszka - buziaczka, bo szukałam i nigdzie znaleźć nie mogłam ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja znalazłam w internecie ,ale niestety nie pamiętam gdzie.skopiowałam sobie obrazki w komputerze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, super wózeczek. Mam pytanko, ile potrzeba mniej więcej wstążki do zrobienia tego wózeczka. Na owinięcie wózka i na rączkę? Bo nie wiem ile kupić

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepiej kupić więcej niż póżniej dokupować.na ten wielkości wózek 5 m powinno starczyć na wózek jak i na kokardki.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super kursik :) w mojej rodzinie i wśród znajomych każde nowo narodzone dzieciątko dostaje od mnie właśnie taki wózeczek i to dzięki Tobie! DZIĘKUJĘ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję!cieszę się, że się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak formuje pani ta krepine , zema takie śliczne falbanki ? Przesliczny wózek .

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak robi pani te piękne falbanki z krepiny ? Wózek przesliczny , nie długo będę robić ?

    OdpowiedzUsuń
  16. krepinę idzie dostać gotową w hurtowni florystycznej ,maszynka też jest do robienia falbanek ale kosztuje ok200 zł ja kupuję gotową.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo elegancki i pomysłowy prezent!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :) wspaniały kursik , skorzystałam <3 <3 <3 Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. Superrr kursik,dziękuje,właśnie robię wózeczek,ja pieluszki zwijam i kleje cienką taśmą ,taśma do pieluch się nie przykleja mocno tak że pieluszki się nie zniszczą ,owijam w koło i przyklejam taśmę do taśmy ,później łatwo można ją usunąć ,a jest o wiele wygodniej .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...