niedziela, 27 stycznia 2013

Kursik na słonika z ręczników

Serwusik ! 
Dzisiaj nie miałam co robić, dzieci poszły do babci , mąż zanurkował w kompie a ja przypomniałam sobie że zostały mi jeszcze małe ręczniczki, które kupiłam na zapas gdy robiłam słoniki.
Jakość zdjęć nie jest najlepsza, ale coś widać muszę sobie sprawić lepszy aparat bo mój to już przeżytek.
Potrzebne będą nam w zależności od wielkości słonika 2 ręczniki ( najlepiej takie grubsze )
-wymiar zależy jakich ręczników użyjecie . 
Moje są na mini słonika o wielkości 15 cm.
-2 ręczniczki dla przedszkolaka hi,hi 30 x 50
-szpilki 
-szpilki duże około 5 cm
-agrafki( w tym przypadku małe starczą)
-wstążka przeźroczysta lub w kol ręczników
-rurka od foli aluminiowej (w przypadku robienia większego słonia)
do malutkiego nie będzie potrzebna
-ozdoby

rozkładamy ręcznik
dłuższe boki zawijamy do środka na ok 5 cm
wyznaczamy środek 
teraz węższą stronę zawijamy do środka w miare ciasno
z drugiej strony  tak samo
zginamy pod spód (na pół ) 
i mamy tułów
związujemy tasiemką
... i zamiast ogonka robimy kokardkę
z drugiego robimy głowę,w połowie trzymamy palec
zwijamy ciasno z prawej strony do środka
i z drugiej tak samo do środka
                           mamy tak zwaną marchewkę                             małą agrafką spinamy by się nie rozwinęło
odwracamy
zawijamy mankiecik
tak to wygląda
mankiecik z tyłu również spinamy

uszy modelujemy i końcówki chwytamy z tyłu podpinając do agrafki


trąba jest mała ale można ja zakręcić
dodajemy oczka i głowę dużymi szpilkami dopinamy do tułowia 



 w przypadku dużych ręczników proponuję inny chwyt hi,hi w zęby
z ważywszy że duży słoń jest cięższy i sam się zbytnio nie utrzyma na swoich nogach
proponuję podpórki  i do tego właśnie służy rurka tekturowa
 reszta tak samo jak z małym słoniem





i mamy dwa słonie
życzę udanego zwijania i trąby do góry!!Pa


7 komentarzy:

  1. Magda super ,ja korzystam z twoich kursów i jestem zachwycona ten napewno też wykorzystam tym bardziej ,ze czekałam i miałam nadzieje ,ze zrobisz taki kurs ,bo widziałam juz wcześniej u ciebie te słoniki z reczników i przypadły mi do gustu-czytasz w moich myslach

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Następny wspaniały kurs :)No po prostu rewelacja ;)***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze w zeszłym tygodniu nie wiedziałam że można coś takiego zrobić a tu kurs taki piękny i tak dobrze wytłumaczone:-) dziękuję że sa takie osoby jak Pani! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję,cieszę się że kursik może się przydać.Ja jestem Magda Pozdrawiam Cię również i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny kursik wszystko pięknie pokazane i napisane na pewno skorzystam 😉😁😊pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...