środa, 6 lutego 2013

KURSIK NA KURKĘ ZIELONO PIÓRKĘ

CZEŚĆ WSZYSTKIM !
 Dostałam niedawno meila  z prośbą o pokazanie kursiku na
,, Kurkę Zielono Piórkę''
tak fajnie nazwała ją Jolka -dla wszystkich Pani Niteczka i tak zostanie.
Dla tych co się dopiero uczą i zdobywają pierwsze doświadczenia z papierowa wikliną
 po malutku od początku ..
...a rurki uszykowane ? no to już














 Zaczynamy od plecenia dna jak na koszyczek  z 8 rurek


zginamy rurkę na pół, oplatamy podwójnym splotem najpierw po 4 rurki




 kolejne okrążenie co 2




 i co jedną rurkę
ja jak kończę dno przydeptuję nogą by było bardziej zbite,odwracam na drugą stronę by skręcać od lewej do prawej tak najwygodniej dla praworęcznych
 prostujemy do góry i jedziemy jak przy koszyczku




 dla osób, które nie radzą sobie z foremnością najlepiej pomóc sobie miseczką
 umieszczamy po środku i oplatamy




 można i tak  jak wygodniej






 dalej nie da rady wyciągamy i zaczynamy zwężać do środka 
 co okrążenie bardziej do środka, aż uzyskamy kulisty kształt






 zakańczamy górę lub komu się nie chce wpychamy do środka rurki




góra czyli głowa
 tak samo jak przy spodzie tylko z 4 rurek
splatamy po 2 rurki 
po jednej


 idziemy ku górze i lekko rozszeżamy
przymiarka
 zakończenie luźno z falbanką




 przykładamy lub( sklejamy,mocujemy)
teraz skrzydełka
pomiędzy dwoma rurkami na przemian


mocujemy skrzydełka i ogon
trala...
i są...., każda ciut inna i w innym kolorze będzie 
myślę o wrzosowej,żółtej,i tradycyjnej brązowej

23 komentarze:

  1. super kursik napewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie super kursik no i kurka,inna niz moja musze spróbowac taka zrobic

    OdpowiedzUsuń
  3. super kursik,super kurka -bardzo zrozumiały kursik , na pewno spróbuję [ choć już widzę jakąś kurkę krzywulkę mojego wykonania ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik na świetną kurkę :) Jak zdążę przed świętami to spróbuję zrobić taką :)Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie, teraz to już muszę spróbować! Dziękuję za fajny i bardzo przystępny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne i koniecznie do wypróbowania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. doskonały pomysł na kurkę będę robiła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale swietne! musze kiedys przysiąść i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Fajnie, że podzieliłaś się pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kurki i kurski bardzo czytelny bo sama taką kurkę zrobiłam a można wiedzieć czym ona jest pomalowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw emulsją zagruntować a potem sprejem (ponieważ sprej bezpośrednio na gazetę zbyt szybko wpija i nie ma efektu kolor jest blady)

      Usuń
    2. Madziu,jakiej emulsji używasz? rozumiem,że w kolorze białym:)

      Usuń
  12. Szukałam takiego kursiku,no i proszę znalazłam.Dziękuję ,kurki są rewelacyjne,skorzystam z kursiku:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny kursik, dzięki.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo serdecznie dziękuję za kursik:))wykorzystałam i się chwalę:
    http://mojakreatywna-agapa.blogspot.com/2013/02/kura-papierowa-wiklina.html

    OdpowiedzUsuń
  15. CIESZĘ SIĘ ŻE KURSIK SIĘ PRZYDAŁ WSZYSTKIE ZROBIONE KURKI SĄ JEDYNE W SWOIM RODZAJU SĄ ŚLICZNE I TYLE.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  16. kursik rewelacja, jestem właśnie w trakcie tworzenia swojej kwoczki, u siebie na blogu mam już koszyczek króliczek, trzeba się przygotowywac do Wielkanocy...

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kursik! Cieszę się, że go znalazłam :) Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za kursik ,jest przejrzysty i zrozumiały,na pewno będę korzystać z niego,pozdrawiam i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super.Ja już z niego skorzystałam:) Może moja kurka nie jest tak piękna jak Twoja:),ale efekt jak na 1 raz zadowalający:) zapraszam do mnie:)http://agawkrainiemagii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurs jest swietny i przejrzysty napewno skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...