wtorek, 12 lutego 2013

KURY CD.



WITAM SERDECZNIE 
Chciałam pokazać wam kolejne kurki ,ale tym razem moich koleżanek, które skorzystały z mojego kursiku.
Są słodkie nie wiedziałam szczerze mówiąc ,że zielona kura może się tak fajnie prezentować.










Agata zrobiła prawie fermę ,ale jej kury w porównaniu z moimi znoszą jajka ....i to ile
Zapraszam do Agaty na jej fermę kurzą

A to jest kurka Beaty Krus ,która poprosiła mnie o przepis na nią i dzięki niej powstał właśnie mój kursik.Też bardzo fajnie wykorzystała miseczkę i napełniła ja cukierasami.



Przyznajcie że odjazdowe !!!


















3 komentarze:

  1. Kurki cudowne i dziekuje serdecznie za wyroznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje Madziu ,ja dzisiaj szukałam farby żółtej chciałam jeszcze zrobić żółte ale jak narazie nie dostałam takiego kolorku,to dzieki tobie powstaja całe fermy kur,chyba pora zrobić jakiegoś koguta,zeby kury czuły respekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje to jest dobry pomysł, coś musi te kury ogarnąć bo się zaczynają panoszyć he,he

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...