poniedziałek, 26 sierpnia 2013

RUDOWŁOSA

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój nowy,jeszcze ciepły obraz namalowany akrylami.
Nie wiem czy pamięta ktoś mój poprzedni obraz też akt to kontynuacja.
Miała powstać koleżanka do tamtego obrazu ,gdyż tamta czuła się samotna wisząc sama na ścianie.
Teraz w dwie będzie im raźniej.


Orginał jest ciut inny ,ale na jego podstawie próbowałam namalować ten akt.
podkład ciemny,bo nie mogłam sie zdecydować na kolor włosów ...
 ...w rezultacie wyszła kobietka z kasztanowymi, bujnymi włosami








 Jestem amatorką ,samoukiem, nie mam podstaw więc wygląda jak wygląda .
To nie silikony !!!sama natura !!! :)








6 komentarzy:

  1. Gdybyś nie napisała, że jesteś samoukiem to w życiu bym nie uwierzyła bo obraz jest rewelacyjny, ja potrafię rysować, ale takiego cuda to w życiu bym nie stworzyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowski obraz. W tej rudowłosej mój mąż mógłby się zakochać
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę powiedzieć że ta rudowłosa jest niesamowita bo mam żonę, ale mogę pochwalić talent autora tego dzieła.Co prawda nie jestem kustoszem ale ten obraz bez obaw możesz wystawić w galerii a na kupca nie będzie trzeba długo czekać.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Ciebie zdolniacha , jak dla mnie Ruda jest niesamowita , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. no szczęka mi opadła ,jestes niesamowita ,ciagle cos nowego pieknie tworzysz,podziwiam,czy jest cos czego nie potrafisz ?:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...