poniedziałek, 19 sierpnia 2019

KARTKI OKOLICZNOŚCIOWE NA CHRZEST I ŚLUB


Witajcie !
Tym razem chciałabym Wam pokazać moje prace kartkowo-pudełkowe ,które wykonałam jakiś czas temu.Pudełka wykonuje samodzielnie sporo się ostatnim czasem ich narobiłam .Będę stopniowo umieszczać je na blogu.Kartki są na Ślub oraz na Chrzest Św.
Od niedawna a właściwie od maja prowadzę swój kanał na you tube gdzie serdecznie zapraszam pod tą samą nazwą
oraz można zobaczyć moje prace  na instagramie:


a tu zaprezentuje zdjęcia moich prac:
Kartka craftowa w stylu ECO na życzenie klientki




 Kartka kolejna ślubna w kolorystyce zielono -złotej z papierów Craft o'Clock


 Kartka na Chrzest Św. dla dziewczynki z motywem bucików,
kwiaty z farmiranu również sama wykonuję


 i druga kartka na Chrzest Św. w kolorach perłowo-srebrnych z metalową aplikacją 
Matki Boskiej z dzieciątkiem


na dziś to tyle jestem ciekawa co sądzicie?
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...