wtorek, 12 lutego 2013

Wyróżnienie

Witam serdecznie !
Chciałabym gorąco podziękować za moje pierwsze wyróżnienia a są ich aż dwa od 
AGATY  I  ANI




 ,,Bardzo lubię Twojego bloga"
nagradzamy blog,który bardzo lubimy :)



Tym bardziej chciałabym podziękować ,ponieważ jestem z Wami zaledwie od miesiąca a poznałam już tu wiele wspaniałych osób ,które mają podobne pasje jak ja,które mnie inspirują,wspierają i dzięki, którym udało mi się założyć mojego pierwszego w życiu bloga.Wielkie dzięki!
Nie wiedziałam że to sprawia tyle radości!

Zasady powyższych wyróżnień są następujące:
każdy nominowany blogger powinien:
1.podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2.pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3.ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów,które jego zdaniem na to zasługują,
5.poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

W/g powyższych zasad,dziękuje
Agacie http://sercezpasja.blogspot.com
że lubią mojego bloga


Oto fakty dotyczące mnie
1. Jestem bałaganiarą, wszędzie leżą moje narzędzia do pracy ,nożyczki rurki,i.t.p. rzeczy.
2.Uwielbiam rękodzieło i wszelkie techniki  w których wykonuje swoje prace
 i te,w których jeszcze nie spróbowałam swoich sił.
3.Uwielbiam słodkie ,co jest dla mnie utrapieniem, ponieważ odkłada się na moich boczkach.
4.Uwielbiam Dirty Dancing,oglądałam go tysiące razy i nigdy mi się nie znudzi.
5. Uwielbiam ZUMBE (taniec połączony z fittnes) to zajęcia ,na których wiem że żyję szaleje na całego i w dodatku zaraziłam tym córkę.
6.Sport zawsze mi towarzyszył w życiu,uwielbiam gry zespołowe- zwłaszcza siatkówkę.
 7.Mój kolor to czarny-bo wyszczupla he,he.


BLOGI,KTÓRE NOMINUJĘ:







8 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie ;) i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnień , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jaki zbieg okoliczności, szukałam kursiku na wózek z pieluszek i u Ciebie znalazła, pozwoliłam sobie komcia puścić:) , wchodze na poczte, a tu od Ciebie wiadomośc, że mam wyróżnienie u Ciebie na blogu, o ja Cię nie moge, ale jaja:):) dziękuję za wyróżnienie przepięknie, a Tobie gratuluję bloga, pomysłów i zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! to fajnie że się kursik przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyróżnienia! Podziwiam Twoje prace i kursiki. Bardzo miło jest mi Cię poznać :) Dziękuje za wyróżnienie :)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za wyróżnienie i gratuluję. Z kursiku na kurkę to sama skorzystam. Dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...